tisdag 29 mars 2011

Bröllopstårta

För en tid sedan gifte sig min mans syster och i bröllopsgåva hade jag gjort en ask i form av en tårta som jag sedan fyllde med personliga saker från oss till brudparet. Själva asken gjorde jag redan färdig när vi arrangerad Pysselhäxeträffen i november i fjol men eftersom det då var långt kvar innan bröllopet så kunde jag inte visa den här i bloggen. Det var fantastiskt rolgit och göra och som tur var så hade jag kommit över runda askar som var vita på både in- och utsidan. Gåvan var mycket uppskattad och det känns kul att få ge något som verkligen var personligt.

4 kommentarer:

Carina sa...

Den är ju så snygg, förstår att dom blev glada. /Carina

DesignAnnique sa...

Vilken läckert tårta! Nu får jag ju ut och leta efter vita askar, ska på bröllop nästa sommar och något sånt här vore perfekt! Om jag får till det.. för din blev verkligen supersnygg!

Kritos sa...

Har nått till dig i min blogg. ;)

Dilorf sa...

WOW vilken tårta! Det var ju en ide att spara, eftersom vi ska på bröllop i sommar.. Kanske i en mindre modell.. :)

Maritha

http://www.frolid.eu/blogg