lördag 18 september 2010

Organiser + Städa = Loppis

Håller som bäst på att organisera om mitt pysselrum. Jag har upptäckt att jag är en färg- och kategoripysslare vilket sedan en tid tillbaka har resulterat i att jag färgpackar band och blommor i zippåsar för att få bättre överblick. Detta är självklart inte något ovanligt eller unikt.

Projektet jag nu håller på med är att sortera efter föremål. Tidigare har jag tex haft alla chipboard samlade i samma förvaring och nu går jag över till att samla alla dekorationer per kategori. Djur, natur, hjärtan, swirlar etc var för sig. Jag packar mina fjärilar i små zippåsar och lägger sedan dessa i en stor zippåse osv.

Ska bli roligt att se om det underlätter skapandet eller om jag bara blir förvirrad. Bilder kommer sedan.

Bäst av allt är att jag hittar en massa saker som jag kan ta med till loppisen på Pysselhäxornas medlemsträff om en vecka.

Inga kommentarer: