fredag 30 april 2010

Läran om vatten

Den här LO:n var så kul att göra. För er som har barn så vet ni vad jag pratar om när jag säger "gå inte så långt ut för det kan komma vatten i stövlarna" och för er som inte har barn så känner ni säkert ändå till vad jag pratar om. Självklart handlar det om stövlar kontra vattennivån.

LO:n gjorde jag utifrån Scrap-ateljens månadsskiss och på den dolda tagen står det så här:

"Det blir inte alltid som man tänkt sig ... med lite övermod innanför västen fick du lära dig om hur stövlar kontra vatten funkar."


2 kommentarer:

Christin aka Umenorskan sa...

Har en kille som försökte det samma i dag, gick ut och hade vatten i lårhöjd för han vände, men tyckte det var lite spännande, så han var tvungen att gå ut en gång till,...

Christin aka Umenorskan sa...

Måste också säga vad mycket fina grejer ni hade köpt, kan tänka mig att ni ser framemot att hämta det.